piątek, 20 marca 2015

SHARE WEEK 2015

Jest taka coroczna akcja, polegająca na polecaniu innych blogów/blogerów, coby zwiększyć świadomość środowiskową i pochwalić kogo tam chce się pochwalić. To trochę jak z walentynkami. W jednym momencie robimy coś, co tak naprawdę możemy robić każdego dnia w ciągu całego roku, ale jak  mawiają organizatorzy UTMB: Event is event.
No, na pewno tak mawiają.

Zatem podporządkowując się akcji, chciałbym coś polecić. Blogi facetów, którzy w jakiś sposób mi pomogli, choć pewnie do końca nie zdają sobie z tego sprawy.

http://www.ultrarunning.pl/

Odkąd Michał zaczął współpracę z ludźmi, posty mają różnych autorów, ale zawsze wniosą coś nowego do mojej ultra-świadomości. Jednak to, co mnie najbardziej skłania do czytania artykułów gospodarza tego bloga, to dystans (nie kilometry, tylko dystans taki ten, do siebie i w ogóle) i ludzki język. Bardzo ludzki, "trafiający" język. Kto czytał, ten wie i rozumie. Świetny blog o wszystkim co dotyczy naparzania ultra, a i pośmiać się można.

http://pk4.pl/

Nie pamiętam kiedy na niego trafiłem i co przeczytałem jako pierwsze, ale wciągnęło strasznie. Szczególnie relacje. Co ciekawe, relacje z biegów w których sam startowałem, albo takich, w których bardzo bym chciał wystartować. Również napisane bardzo "trafiającym" językiem. Czytałem po kilka razy ;) Dowiedziałem się co mnie czeka w Krynicy i na La Palmie, a poza tym uzyskałem kilka bezpośrednich, pomocnych wskazówek na przyszłość. Nie tylko przyszłość zawodniczą ;)

http://biegajsercem.blogspot.com/

Tak wyglądałby mój blog, gdybym bieganie traktował jak resztę życia, jak wszystko to co poza bieganiem. W artykułach, tak dla odmiany, nie znajdziecie wiązanek wulgaryzmów, czy narzekania na każdy podbieg, co drugi zbieg i co trzeci kamień na drodze. Jest lekko, pozytywnie; jest sporo relatywnie głębokich refleksji, ale przede wszystkim- jest dużo serca (wkładanego nie tylko w samo bieganie). A poza tym Mikołaj to naprawdę bardzo w porządku gość ;)

Jako bonus, dorzucam jeszcze jeden adres. Swego czasu również czerpałem garściami z tego bloga, więc zawdzięczam autorowi (autorom) dużą wiedzę z bardzo ważnej dla mnie dziedziny. Z czasem przestałem mieć czas na regularne czytanie, ale skoro jest okazja, to polecam: http://www.smaki-piwa.pl/

To by było na tyle. Notka popełniona, sumienie czyste. Pora iść na trening:)

Zdrowie!

1 komentarz:

  1. Bardzo mi miło! Dzięki i trzymam kciuki za bloga, starty i życie ;-)
    Serwus, miko

    OdpowiedzUsuń